زینب نصر

در این وبلاگ، یافته ها و آموخته هایم درباره کسب و کار را به اشتراک می گذارم!

زینب نصر

در این وبلاگ، یافته ها و آموخته هایم درباره کسب و کار را به اشتراک می گذارم!

بایگانی

پارادوکس انتخاب

دوشنبه, ۱۹ مهر ۱۴۰۰، ۱۱:۵۸ ق.ظ

The Paradox of Choice: Do More Options Really Tank Conversions?

بسم الله الرحمن الرحیم

انتخاب بیشتر یعنی آزادی بیشتر؛ واقعا؟

سال 2000 پژوهشی انجام شد که نشان داد علی رغم جذابیت گزینه های متعدد، این پیشنهاد های به ظاهر جذاب نه تنها منجر به خرید بیشتر نمی شوند بلکه افراد 27% کم تر از زمانی که با 2 انتخاب مواجه بودند، خرید می کنند!
مستندات زیادی هم وجود دارد که نشان می دهدما وقتی با چند انتخاب مواجهیم بعد از خرید کردن هم حال چندان خوشی نداریم!

پیشنهاد می کنم مقاله ی کوتاه و جذاب Peep Laja را بخوانید

 

اللهم سلم و تمم

  • زینب نصر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی