زینب نصر

در این وبلاگ، یافته ها و آموخته هایم درباره کسب و کار را به اشتراک می گذارم!

زینب نصر

در این وبلاگ، یافته ها و آموخته هایم درباره کسب و کار را به اشتراک می گذارم!

بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم

 

رفتار: سفر با تاکسی اینترنتی

جمعیت مورد مطالعه: مسافران تاکسی های اینترنتی

نگرش:

بعد ابزاری: سفر با تاکسی اینترنتی خوب است

بعد تجربی: سفر با تاکسی اینترنتی خوشایند است

 

هنجار:

بعد اجباری: بیشتر افراد مهم زندگی من، اینکه من با تاکسی اینترنتی سفر کنم را تایید می کنند

بعد توصیفی: بسیاری از افرادی شبیه من با تاکسی اینترنتی سفر می کنند

 

کنترل:

بعد ظرفیت: من می توانم با تاکسی اینترنتی سفر کنم

بعد اختیار: سفر با تاکسی اینترنتی تحت اختیار من است

 

قصد:

من مایلم در آینده  با تاکسی اینترنتی سفر کنم

 

رفتار گذشته:

من قبلا هم با تاکسی اینترنتی سفر کرده ام

 

اللهم سلم و تمم

  • زینب نصر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی