زینب نصر

در این وبلاگ، یافته ها و آموخته هایم درباره کسب و کار را به اشتراک می گذارم!

زینب نصر

در این وبلاگ، یافته ها و آموخته هایم درباره کسب و کار را به اشتراک می گذارم!

بایگانی

من انتخاب کنم یا تاکسی اینترنتی؟(1)

چهارشنبه, ۲۸ مهر ۱۴۰۰، ۰۸:۵۱ ق.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

 

"من انتخاب کنم یا تاکسی اینترنتی؟"

این یک پژوهش دانشگاهی است؛ لطفا مشارکت کنید!

 و به اشتراک بگذارید

https://survey.porsline.ir/s/FBcV23q

اگر می خواهید درباره ی پروژه بیشتر بدانید، لطفا کلیپ را ببینید.

کلیپ من انتخاب کنم یا تاکسی اینترنتی؟

 

مدت زمان کلیپ: کم تر از 3 دقیقه

 

اللهم سلم و تمم

 

  • زینب نصر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی