زینب نصر

در این وبلاگ، یافته ها و آموخته هایم درباره کسب و کار را به اشتراک می گذارم!

زینب نصر

در این وبلاگ، یافته ها و آموخته هایم درباره کسب و کار را به اشتراک می گذارم!

بایگانی

من انتخاب کنم یا تاکسی اینترنتی؟(2)

چهارشنبه, ۲۸ مهر ۱۴۰۰، ۰۸:۵۸ ق.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

 

سلام سلام سلام

تصور کنید همه ی خانواده با هم و با کلی بار و بُنه، قرار است با قطار بروید سفر؛ وقت چندانی هم ندارید و باید با سرعت تاکسی بگیرید. گوشی هوشمندتان را بر می دارید، اسنپ را باز می کنید، مبدا و مقصد را انتخاب می کنید و بعد از چند ثانیه قیمتی به شما نشان داده می شود که به نظرتان کمی بالاست. وسوسه می شوید که برنامه های دیگری را هم که در گوشی دارید، چک کنید، تپسی و ماکسیم و دینگ و ... بالاخره یکی را، بعد از نیم ساعت انتخاب می کنید و با عجله، وسایل را می برید پایین که تا آمد سوار شوید و به سرعت خودتان را به  قطار برسانید که می بینید ...

یک پراید هاچ بک گازسوز منتظر شماست!

اگر وقتی می خواهید تاکسی اینتر نتی بگیرید همان ابتدا از شما بپرسد:

"کدام را ترجیح می دهید؟

 از رانندگان مختلف پیشنهاد و قیمت دریافت کنید و بهترین پیشنهاد را خودتان انتخاب کنید؟ یا

سفر از طریق اولین راننده ی در دسترس و مورد تایید، انجام شود؟"

بهتر نیست؟

ممکن است در شرایطی شما زمان یا حوصله انتخاب نداشته باشید و اتفاقا ترجیح دهید سیستم به جای شما انتخاب کند. یا ممکن است دلتان بخواهد براساس نیاز تان به قیمت مناسب یا زمان انتظار یا حتی نوع خودرو و رتبه راننده، خودتان انتخاب کنید حتی اگر کمی بیشتر طول بکشد.

******************************************************************

من یک دانشجوی مدیریت استراتژیک ام و مشغول پژوهشی در این رابطه؛ می خواهم بدانم آیا شما به عنوان یک مسافر تمایل دارید که از بین چند پیشنهاد،  سفر را انتخاب کنید؟ یا دوست دارید شبیه آن چه هم اکنون درجریان است، اجازه دهید سیستم این کار را به جای شما انجام دهد؟ و این تصمیم شما چقدر تحت تاثیر نظر اطرافیان تان است.

 الان هم در پیچ پرکردن پرسشنامه قرار دارم! می دانم وقت تان خیلی ارزشمند است و می دانم کارهای مهم زیادی دارید که باید انجامشان دهید، اما کمک بسیار بزرگی است اگر  حدود 10دقیقه از وقت ارزشمندتان را به پر کردن این پرسشنامه اختصاص دهید.   

فرم پرسشنامه: من انتخاب کنم یا تاکسی اینترنتی؟

سپاسگزارم!

بختیار باشید!

اللهم سلم و تمم

 

  • زینب نصر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی